sunnuntai 4. lokakuuta 2020

Motorola palaute

 Palaute itselleni graafisesta suunnittelusta

Aloitimme visualistiopinnot 10.8.2020 ja ekoina päivinä kävimme yleisesti läpi visualistiopintoja ja käytäntöjä. Senjälkeen alkoi graafinen suunnitelu. Meidät jaetiin heti ryhmiin, meidän pikku tiimissä oli: minä, Aino sekä Viivi. Pidan todella kovin työskentelystä tässä tiimissä ja meillä on aina hauskaa.

Mikä on mennyt hyvin?

Alku meni hieman nihkeästi varsinkin blogin kanssa mutta nyt olen tätäkin alkanut kirjoitella ja saanut tehtyä melkeen kaikki postaukset mitä on pitänytkin
Olen ylpeä itsestäni että olen oppinut illustaattorin käyttämisen
Olen ollut ahkera ja yrittänyt parhaani vaikka olisikin ollut vähän vaikeaa
Sopeuduin hyvin uuteen ryhmään ja sain uusia kavereita

Mikä on mennyt huonosti?

Aikataulut ei ole oikeen sujunut mutta nyt olen parempi siinä
Minulla oli aika paljon poissaoloja
Alussa bloggaus


Mitä olen oppinut?

  • käyttämään illustraattoria
  • olemaan vähän avoimempi ja rohkeampi
  • käyttämään macbookkia
  • aikatauluttamaan
  • olemaan osana tiimiä eikä vaan tehdä kaikki itse


Mitä vien käytäntöön?

Aikatauluttamisen, sillä se tuo selkeyttä ja vähän niinkun runkoa päivälle
Tiedonhankinta
Varmasti myös teknistä osaamista


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Salon 4H Business labin layoutit ja sketchup

Business Labin tilojen luonnostelut ja sketchupit Tein 2 erillaista pohjapiirrosta käsin josta toista lähdin tekemään Sketchupilla.  Ensimmä...